ԽՈՀԱՆՈՑ

5 ՃԱՇԱՏԵՍԱԿ, ՈՐ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՈՒՏԵԼ ԳԻՇԵՐԸ և ՉԳԻՐԱՆԱԼ

01. 06. 2018

Ձվից ուտեստներ 

Սա սպիտակուցի աղբյուր է, որը պարունակում է ամինոթթուներ, որոնք կօգնեն, որ քաղցի զգացում չզգաք: Ավելի լավ է օգտագործեք խաշած ձու:

ձու

 

Պանիր, խաղող և ընկույզներ

Մի փոքր կտոր պանիրն ընդամենը 100 կալորիա է, այն պարունակում է տրիպտոֆան և սպիտակուցներ, որոնք կարող են արագացնել նյութափոխանակությունը, եթե օգտագործեք քնելուց առաջ: Իսհ ահա խաղողը  հարուստ է մելատոնինով և կնպաստի լավ քնելուն:

պանիր խաղող

 

Հնդկահավ

 Նրանք համար, ովքեր մսային ուտեսներ են նախընտրում, կարող են ուտել հնդկահավ, այն սպիտակուց և տրիպտոֆան են պարունակում: Հնդկահավի միսը հեշտ է մարսվում:

հնդկահավ

 

Եգիպտացորեն

 Երեկոյի համար պետք է ընտրել ոչ թե պահածոյացված, այլ եփված եգիպտացորեն: Այն կարող է օրգանիզմից հանել խոլեստերինի ավելցուկային արտադրությունը:

եգիպտացորեն

 

Ձուկ

 Երեկոյի համար ավելի լավ է նախապատվությունը տալ սպիտակ ձկանը:

ձուկ