FASHION

№16. Ի՞ՆՉ Է ՀԱՅՏՆԻ ՍԵԶՈՆԻ ԱՄԵՆԱԱՌԵՂԾՎԱԾԱՅԻՆ ՊԱՅՈՒՍԱԿԻ ՄԱՍԻՆ

17. 09. 2018

660x440_1_dfcd7c7841ab829d77b66d59042787fa@1024x682_0xac120002_20439885261536992656

 

Օգոստոսի վերջին իր նոր «Աստղ է ծնվել» ֆիլմի պրոմո-տուրի շրջանակներում Լեդի Գագան կրել է առեղծվածային պայուսակ, որի մասին ոչինչ չգիտեին ոճաբաններն ու նորաձևության խմբագիրները :

 

Լռությունը խախտել է  Celine բրենդը, որն օրերս խոստավանել է, որ հենց իրենք ենք ստեղծել նոր էլեգանտ մոդելը, որն ունիր բոլոր հնարավորությունները սեզոնի գլխավոր it bag-ը դառնալու: Աքսեսուարը կրում է լակոնիկ «16» անունը:

660x990_1_ab37f2457066a787e9a0cb6976dec3c1@683x1024_0xac120002_12695421571536992637

 

Պայուսակը ստեղծվել է Էդի Սլիմանոմի կողմից՝ Celine-ի կրատիվ տնօրենի պաշտոնում նշանակվելու հենց առաջին օրը: Եթե հավատանք նորաձևության տան զեկույցներին, ապա հենց այս աքսեսուարի վաճառքից ստացված գումարն է կազմում բրենդի եկամտի կեսը:

 

Պայուսակի դիզայնը ստեղծելու գործում Սլիմանին ոգեշնչել են 1960-ականները՝ կլոր ձև, կրճատված փական և վերին բռնակ: Կաշվե մոդելը հասանելի կլինի երեք չափսերով, գունային տարբերակները վաճառքի կհանվեն նոյեմբերի 12-ին: