ՁՄԵՐՈՒԿԻ 5-ՕՐՅԱ ԴԻԵՏԱ. 2 ԿԳ.՝ 2 ՕՐՈՒՄ

Did-You-Know-What-Watermelon-Is-Doing-To-Your-Blood-Pressure-Heart-and-Kidneys-1-690x437

 

Դիետան տևում է 5 օր, դրանից  հետո պետք է դադար տալ մեկ շաբաթով։ Ահա սննդակարգը. նախաճաշ՝ 300-350 գրամ ձմերուկ և թեյ կամ սուրճ։

 

Օր 1-ին՝ լանչ. 100 գրամ տավարի միս, 100 գրամ բրինձ, 300գրամ ձմերուկ։ Ընթրիք՝ 50 գրամ պանիր, մի կտոր տոստ։

 

Օր 2-րդ՝ լանչ. 1 կտոր տոստ, 50 գրամ հավի միս, 300 գրամ ձմերուկ։ Ընթրիք՝ 100 գրամ ձուկ, տոստ։

 

Օր 3-րդ՝ լանչ. 30 գրամ սպագետի՝ պանրով։ 300 գրամ ձմերուկ։ ՝ բանջարեղենային աղցան, 50 գրամ պանիր և 300 գրամ ձմերուկ։

 

Օր 4-րդ՝ լանչ. բանջարեղենով ապուր, տոստ, 50 գրամ հավի միս, 300 գրամ ձմերուկ։ Ընթրիք՝ 2 հատ եփած կարտոֆիլ, աղցան, ձմերուկ։

 

Օր 5-րդ՝ լանչ. 50 գրամ տավարի միս, տոստ, ձմերուկ։Ընթրիք՝ 50 գրամ պանիր, 2 հատ տոստ, 300 գրամ ձմերուկ։