FITNESS

ՀԱՏԱՊՏՂԱՅԻՆ ՊԱՐԶ ԴԻԵՏԱ. ՆԻՀԱՐԵՔ 5 ԿԳ

18. 07. 2018

berries-berry-blur-302478-1024x616

 

Քիչ կալորիաներ, շատ վիտամիններ. կեր համեղ հատապտուղներ, վայելիր դրանց բույրն ու ազատվիր ավելորդ կիլոգրամներից:

 

Այդ դիետայի իմաստը շատ պարզ է: Օրվա ընթացքում պետք է ուտել մոտավորապես 500 գրամ հատապտուղ  (ընտրիր ցանկացած տեսակ, որ քեզ դուր է գալիս): Բայց ամբողջը չի կարելի է ուտել միանգամից, հարկավոր է հավասարապես բաժանել ողջ օրվա համար: Սահմանափակել սննդակարգը միայն հատապտուղներով չարժե, համադրիր դրանք այլ մթերքների հետ:

 

Նախաճաշին, օրինակ, կարող ես ուտել առանց կաթի ու շաքարավազի շիլա՝ ավելացնելով հատապտուղ: Կարող ես նաև ուտել սեփական բաղադրատոմսով պատրաստված պուդինգ:

 

Ճաշի համար պատրաստիր բանջարեղենային աղցան՝ հատապտուղներով և անյուղ պանիրով:

 

Իսկ ընթրիքին՝ միս կամ բանջարեղենով և հատապտուղներով  շոգեխաշած ձուկ: Եթե սնունդի ընդունման միջանկյալ հատվածում քացղ կզգաս, յոգուրտի հետ խառնիր ցանկացած հատապտուղ: