ԻՆՉՊԻՍԻ՞Ն ՊԵՏՔ Է ԼԻՆԻ ՃԻՇՏ և ԱՌՈՂՋ ՆԱԽԱՃԱՇԸ .5 ՄԹԵՐՔ

large

Նախաճաշը ողջ օրվա համար ամենամեծ էներգիայի աղբյուրը կարող է լինել: Այն պետք է լինի թեթև ու միևնույ ժամանակ սննդարար, որպեսզի օրգանիզմը լի ինի էներգիայով: Այժմ առանձին դիտարկենք, թե ինչից պետք է բաղկացած առողջ ու ճիշտ նախաճաշը:

 

Նարնջի հյութ

Նարնջի հյութը պարունակում է վիտամիններ, որոնք ապահովում են օրագանիզմին անհրաժեշտ ակտիվությամբ: Նարնջի փոխարեն, սակայն, կարող է լինել ցանկացած այլ միրգ:

Նարնջի հյութ

Մյուսլի

Սա նախաճաշի համար շատ լավ տարբերակ կարող է լինել, քանի որ պարունակում է  շատ ածխաջրեր և հանքանյութեր: Կարելի է նաև դրան կաթնամթերք ավելացնել, այդ դեպքում քաղց չեք զգա մինչև ճաշ:

մյուսլի

Տարեկանի հաց

Պարունակում է B խմբի վիտամիններ, հանքային աղեր, ածխաջրեր, բջջանյութ, որոնք ուժ են տալիս ողջ օրվա ընթացքում: Կարելի է հացի վրա ձիթապտղի յուղ լցնել, որը շատ օգտակար է օրգանիզմի համար: օրգանիզմի կողմից:

տարեկանի հաց

Յոգուրտ

Բնական մթերքներից և արհեստական հավելումների նվազագույն քանակով պատրաստված յոգուրտները արագ ու թեթև նախաճաշի տարբերակ են:

յոգուրտ

Կաթնաշոռ

Կաթնամթերքների շարքում կաթնաշոռն առաջին տեղում է սպիտակուցի և կալցիումի պարունակությամբ:

կաթնաշոռ