KIDSBLOG

ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԱՄԵՆԱԿԱՐևՈՐ 6 ՎԻՏԱՄԻՆՆԵՐԸ

18. 03. 2019

7a0a8754d59de85820b1cf9387b75080

Սննդաբանները ներկայացրել են, թե որ վիտամիններն են հարկավոր երեխաներին:

Վիտամին A: Եթե երեխան օրական ավելի քան կես լիտր կաթնային խառնուրդ չի օգտագործում, ապա, հավանաբար, չի ստանում բավարար քանակությամբ վիտամին A: Այն շատ կարևոր է իմունային համակարգի աշխատանքի, տեսողության ու մաշկի առողջության համար: Կաթնամթերքը, կանաչ տերևավոր բանջարեղենը, քաղցր կարտոֆիլը, գազարը և մանգոն մեծ քանակությամբ վիտամին A են պարունակում:

Վիտամին B: Այն շատ կարևոր է սննդի յուրացման և նյարդային համակարգի աշխատանքի համար: Այս վիտամինով հարուստ են մրգերն ու բանջարեղենը, կաթնամթերքն ու մսամթերքը, հավկիթը, ձուկն ու հացահատիկները:

Վիտամին C: Երեխայի համար բավական դժվար է ինքնուրույն կլանել վիտամին C-ի օրական անհրաշժեշտ չափաբաժին: Այն  շատ կարևոր է իմունային համակարգի և երկաթի կլանման համար: Հաճախ մասնագետները խորհուրդ են տալիս վիտամինային հավելումներ ձեռք բերել:

Շարունակությունը՝ Kidsinfo.am-ում: