ԵԶԱԿԻ ԴԻԵՏԱ, ՈՐՈՎ 15 ՕՐՈՒՄ ԿՆԻՀԱՐԵՔ 13 ԿԳ

f4e8214710e6d6fdc572203c3654bb21_fitted_740x0

 

Որքան առողջ է Ձեր սնունդը, այնքան առողջ է մարմինն ու հոգեվիճակը։ Այս դիետայի օգնությամբ ընդամենը 2 շաբաթում կարելի է ունենալ  առողջ տեսք ու հիանալի ինքնազգացողություն:

 

Երկուշաբթի: Նախաճաշ՝ 1 նարինջ (բացի բանանից, կարող եք վերցնել որևէ այլ միրգ, օրինակ՝ գրեյպֆրուտ, դեղձ), 2 թխվածքաբլիթ (ամբողջական ցորենի հատիկներից պատրաստված ալյուրից), սուրճ կամ առանց շաքար թեյ: Ճաշ՝ 1 նարինջ, 1 խաշած ձու, յոգուրտ կամ կեֆիր Ընթրիք՝ 2 խաշած ձու, 2 լոլիկ, 500 գ բանջարեղենային աղցան և 2 թխվածքաբլիթ

 

Երեքշաբթի :  Նախաճաշ՝  կրկնում ենք երկուշաբթի օրվա նախաճաշը: Ճաշ՝ 1 նարինջ, 1 խաշած ձու, յոգուրտ կամ կեֆիր, 2 թխվածքաբլիթ Ընթրիք՝ 120 գ միս (նախընտրելի է՝ շոգեխաշած), 1 նարինջ, 1 թխվածքաբլիթ, թեյ կամ սուրճ :

 

Չորեքշաբթի: Նախաճաշ՝՝կրկնում ենք երկուշաբթի օրվա նախաճաշը: Ճաշ՝՝1 նարինջ, 1 խաշած ձու, յոգուրտ կամ կեֆիր, բանջարեղենային աղցան : Ընթրիք՝ 120գ միս, 1 նարինջ, 1 թխվածքաբլիթ, թեյ կամ սուրճ :

 

Հինգշաբթի: Նախաճաշ՝ կրկնում ենք երկուշաբթի օրվա նախաճաշը Ճաշ՝ 120 գ անյուղ պանիր կամ կաթնաշոռ, 1 լոլիկ, 1 թխվածքաբլիթ: Ընթրիք՝ 120 գ միս, 2 լոլիկ, 1 խնձոր ու 1 թխվածքաբլիթ:

 

Ուրբաթ: Նախաճաշ՝ կրկնում ենք երկուշաբթի օրվա նախաճաշը: Ճաշ՝  200գ ձուկ, 1 լոլիկ, 1 թխվածքաբլիթ Ընթրիք՝ 500գ խաշած կամ շոգեխաշած բանջարեղե, 1 խաշած ձու, 1 լոլիկ:

 

Շաբաթ-կիրակի օրերին կարելի է սնվել սովորականի պես, բայց չչարաշահել սնունդը: 15 օրում այս միջոցով կարելի է  տեսանելիորեն նիհարել:

 

Ցանկալի արդյունքի հասնելուց հետո պետք է մեկ անգամ երկուշաբթի օրերին սնվել հետևյալ սննդակարգով։

 

Նախաճաշ՝ երկու գավաթ ջուր կիտրոնի հյութով: Ճաշ՝ 1 խաշած ձու, 1 թխվածքաբլիթ, 1 լոլիկ, 1 խնձոր: Ընթրիք՝ 1 խաշած ձու, 1 թխվածքաբլիթ, 1 լոլիկ: 2 շաբաթում նիհարիր 13 կգ: