FITNESS

ԴԻԵՏԱ «5 ՃԱՇԻ ԳԴԱԼ». 8 ԿԳ՝ 7 ՕՐՈՒՄ

09. 07. 2018

c99761d621c9cd5bc0499b47c2140a95_fitted_740x0

 

Այս դիետան կոչվում է  «5 ճաշի գդալ»։ 7 օրում նիհարեք 8 կգ:Ուտելիքի մեկ չափաբաժինը պետք է լինի 150­-200 գրամ կամ 5 ճաշի գդալ: Սննդակարգում չկան խիստ սահմանափակումներ, սակայն առավել լավ արդյունքի հասնելու համար պետք է բացառել թխվածքները, շոկոլադը, քաղցր գազավորված ըմպելիքները: Յուրաքանչյուր սնունդն ընդունելու արանքում պետք է լինի 3 ժամ դադար:

 

7:00: 5 ճաշի գդալ վարսակի փաթիլներ (բրինձ, հնդկաձավար, ցորենի շիլա, մյուսլի, ոսպ) 30 րոպե անց՝ առանց շաքարի թեյ, սուրճ, կաթով սուրճ կամ կակաո:

 

10:00: Ցանկացած միրգ, մրգային աղցան, մրգային յոգուրտ:

 

13:00: 5 ճաշի գդալ հնդկաձավար (կարտոֆիլի խյուս, բրինձ, բանջարեղենային ռագու, ոլոռով ապուր): Սպիտակուցային ճաշ – 200 գրամ ձուկ կամ 200 գրամ հորթի միս:

 

16:00: 200 գրամ կեֆիր կամ վարունգ ու լոլիկ կամ 5 ճաշի գդալ թարմ աղցան:

 

19:00: 5 ճաշի գդալ հնդկաձավար, կամ 200 գրամ ձուկ, կամ մեկ բաժակ կեֆիր, կամ 5 ճաշի գդալ շոգեխաշած բանջարեղեն: