FITNESS

ԱՄՌԱՆԸ ՆԻՀԱՐԵԼՈՒ 5 ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՏԱՐԲԵՐԱԿ

06. 07. 2018

third-issue-Victoria-Secret-Swim-2013-catalog (1)

 

Ըստ դիետոլոգների՝ ամառվա ընթացքում անցանկալի քաշից ազատվելու համար անհրաժեշտ է հետևել մի քանի սկզբունքների: Ահա դրանցից 5-ը:

 

1. Օրական երեքանգամյա սնունդ: Միջանկյալ սնվել պետք չէ, ամենաշատը կարելի է ուտել միրգ կամ մեկ բաժակ յոգուրտ:

 

2.Ճաշը պետք է լինի ամենահագեցածը: Նախաճաշն ու ընթրիքը այդ առումով պետք է զիջեն ճաշին:

 

3.Յուրաքանչյուր չափաբաժնի քաշը չպետք է գերազանցի 350 գրամը:

 

4.Օրվա ընթացքում քայլեք 30-40 րոպե:

 

5.Հրաժարվեք մի շարք ուտելիքներից և ըմպելիքներից՝ ալկոհոլ, հացամթերք, քաղցրեղեն, տապակած և յուղալի սնունդ: